Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Wanneer zijn jullie telefonisch te bereiken?
We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 07:30 tot 17:00 uur.
Zijn jullie sanitaire voorzieningen geschikt voor iedere locatie?
De locatie moet goed bereikbaar te zijn en onze voorzieningen moeten op een egale ondergrond geplaatst kunnen worden. Ook moeten de toegangswegen berijdbaar te zijn voor onze vrachtwagens. In de meeste gebieden rijden wij met grote vrachtwagens. Mocht je twijfelen over de bereikbaarheid van de locatie, dan kun je contact opnemen via [email protected] of telefonisch via 078 – 642 40 00.
Is er een vergunning nodig om de sanitaire voorzieningen te mogen plaatsen?
Voor het plaatsen van het sanitair is doorgaans een vergunning nodig, maar dit is vaak onderdeel van de vergunning voor het bouwproject en/of evenement. Hoe dit is geregeld, verschilt per gemeente en dit kun je dan ook het beste daar navragen. Het regelen van een vergunning behoort tot de verantwoordelijkheid van de huurder.
Hoeveel mobiele toiletten heb ik nodig?
Dat hangt af van verschillende factoren. Zo is het belangrijk om te weten hoeveel gasten je verwacht, hoe lang je het mobiele toilet nodig hebt en (bij evenementen) hoe lang het evenement duurt. We geven je daarom graag een advies op maat. Neem telefonisch contact op, stuur een mail of vul het contactformulier in.
Welke zaken zijn in begrepen in de huurprijs?
- De levering van de toiletcabine
- De verhuur van de toiletcabine
- Een wekelijkse reiniging van de toiletcabine (afhankelijk van de huurperiode en gemaakte afspraken)
- Het ophalen van de toiletcabine
- De eindschoonmaak en verwerking van het afvalwater
Wat is de minimale huurperiode?
De minimale huurperiode is vier weken. De week waarin het toilet op locatie wordt geplaatst is de eerste huurweek. De week waarin het toilet wordt opgehaald is de laatste huurweek.
Wat zijn de afmetingen van een toiletcabine of een DIXI® toilet?
Informatie over de specificaties van de sanitaire voorzieningen vind je onder producten op de specifieke productpagina's.
Wat kan ik nog meer als optie boeken?
- Slot
- Basis of Basis+ verzekering
Wanneer vindt het leveren en ophalen plaats?
De sanitaire voorzieningen worden op doordeweekse dagen geleverd. Dit kan een aantal werkdagen voor aanvang van de gewenste leverdatum. Dit heeft te maken met de vaste routedagen per locatie. Voor meer informatie over de levering kun je contact opnemen per mail: [email protected] of telefonisch: 078 – 642 40 00. Ook het ophalen van het sanitair verloopt volgens een van tevoren vastgestelde planning.
Moet ik aanwezig zijn bij het leveren of ophalen?
Je hoeft hiervoor niet aanwezig te zijn. Wel moet van tevoren duidelijk zijn waar het sanitair moet worden geplaatst. Deze plek mag niet verder dan vijf meter van de verharde weg liggen. Daarnaast moet deze locatie vrij toegankelijk zijn voor onze chauffeurs en hun servicetrucks, zowel bij het leveren als het ophalen. Let op: onze servicetrucks kunnen de voorzieningen niet over heggen, hekken of andere afrasteringen tillen.
Kan ik zelf bepalen wanneer jullie komen reinigen?
Per locatie rijden wij vaste routedagen (met uitzondering van feestdagen). Voor een (extra) reiniging buiten deze routedagen om rekenen wij eenmalige transportkosten, plus de kosten van de reiniging.
Kan ik het mobiele toilet beschermen tegen beschadiging of diefstal door derden?
Je bent zelf verantwoordelijk voor de gehuurde voorziening. Wel bieden wij de mogelijkheid om het schadebedrag te beperken door het aankopen van een verzekering per gehuurd product. Schade aan de gehuurde voorziening door derden is altijd op eigen risico van de huurder.
Hoe kan ik een mobiel toilet weer laten ophalen?
Wanneer je bij ons een toiletcabine huurt voor jouw bouwplaats, hoef je geen einddatum op te geven. Uit jarenlange ervaring weten wij dat het op een bouwplaats vaak lastig voorspellen is. Zodra je weet wanneer de toiletcabine niet meer nodig is, bel ons dan op 078 – 642 40 00 of stuur een mailtje naar [email protected]. Wij zorgen dan dat de toiletcabine op de routedag zal worden verwijderd. Voor het ophalen buiten de routeplanning worden er eenmalige transportkosten berekend.
Hoe wordt de huur van een toilet met een open einddatum berekend?
Wanneer je een toiletcabine heeft gehuurd zonder een einddatum, ontvang je vanaf de week van levering elke vier weken een factuur.
Wanneer moet ik betalen?
Wij vragen je het factuurbedrag na ontvangst van de factuur binnen 30 dagen over te maken op het door ons opgegeven rekeningnummer.
Hoe kan ik als zakelijke klant bestellen?
Als zakelijke klant kun je gebruikmaken van het handige klantenportaal van DIXI! Hierin beschik je op elk gewenst moment over een actuele lijst van jouw orders. Bovendien kun je in deze eigen, digitale omgeving zelf bestellingen plaatsen, stilleggen en annuleren. Inmiddels maakt het merendeel van onze DIXI-klanten naar volle tevredenheid gebruik van het online klantenportaal. Interesse? Mail ons dan even op [email protected] om meer informatie te ontvangen en/of om je aan te melden.